قهوه آرزوی مرگ (Death Wish Coffee)


arash 16 شهریور 1401 مدت 1:40 دقیقه
قهوه آرزوی مرگ

قهوه آرزوی مرگ

قهوه ی آرزوی مرگ یا همان  Death Wish Coffee نوعی قهوه  با رست خاصی از قهوه ربوستا با کافئین بالا می باشد. شرکت تولید قهوه آرزوی مرگ از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را شروع کرده و فقط قهوه ربوستا عرضه می کند. این شرکت ویژگی و وجه تمایز خود را نسبت به دیگران درصد کافئین موجود در این قهوه میداند که تا ۳ برابر نسبت به دیگر قهوه های ربوستا می باشد.

معمولا هر ۳۴۰ گرم قهوه ۲۱۷ میلی گرم کافئین دارد اما میزان کافئین در قهوه ی آرزوی مرگ ۶۶۰ میلی گرم می باشد.

تاریخچه

مایک براون که یک حسابدار در یک شرکت نیویورکی بود (نام دیگر همین قهوه قهوه نیویورکی می باشد.) و پس از ترک کار خود بیشتر وقت خود را در کافه میگذراند و به دنبال شغل جدید بود. رفته رفته کافی شاپ تاثیر خود را روی مایک براون گذاشت و تصمیم  فروش آنلاین قهوه را آغاز کرد بدین شکل جرقه ی این کار در ذهن او شکل گرفت و اکنون به این جایگاه رسیده است.

قهوه آرزوی مرگ در حال حاظر قهوه ترین قهوه جهان محسوب می گردد.

 

اگر به دنبال کافئین بسیار بالا و تپش قلب هستید بهترین انتخاب برای شما همین قهوه است.

نظر سنجی قهوه آرزوی مرگ

ترکیب خاص قهوه
طعم
طراوت
کافئین
قهوه آرزوی مرگ (Death Wish Coffee)

طرز تهیه قهوه آرزوی مرگ

اگر شما در تصمیم خود را در مورد  نوشیدن این قهوه جدی هستید پس باید به حرفه ای ترین روش آن را آشنا باشید. بهترین روش که طعم فوق العاده و بالاترین حد کافئین را می توانید از آن انتظار خواهید داشت تهیه در فرچ پرس است که باید تمام اصول تهیه را رعایت کنید. از مقاله تهیه اصولی قهوه با فرچ پرس می توانید کمک بگیرید.

شما برای تهیه از روش های دیگر مانند کمکس و یا دستگاه اسپرسو می توانید برای تهیه این قهوه اقدام کنید. اما طبق نظر سنجی ها طعم و عطر این قهوه در روش فرنچ پرس بهتر از بقیه است.

 

آیا قهوه آرزوی مرگ بی خطر است؟

برای پاسخ به این سوال  باید درباره بدن خود و نوع واکنش بدنمان در برخورد با کافئین اطلاعات کافی داشته باشیم. هر یک شات قهوه آرزوی مرگ برابر با ۳ یا ۴ شات قهوه های معمول دیگر است. پس با یک بار نوشیدن حدود ۴ برابر کافئین وارد بدن می گردد. پس در صورت داشتن حساسیت و بیماری های قلبی بهتر است مورد استفاده قرار نگیرد. اما اگر بدن مشکلی با این میزان کافئین ندارد مصرف آن بدون خطر است.

نکته ی مهم دیگر درباره این قهوه  عدم مصرف بیش از حد آن که باعث به وجود آمدن مشکلات تپش قلب و مشکلات معده و … می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد میزان مصرف استاندارد کافئین در روز می توانید به مقاله مقدار مجاز کافئین در روز مراجعه کنید.

 

عوارض نوشیدن قهوه آرزوی مرگ

در صورتی که در بدن شما عوارضی مانند تپش قلب، لرزش عضلات و بی خوابی پدیدار شد بهترین کار تغییر در نوع قهوه است تا از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کنید.

انواع قهوه آرزوی مرگ

قهوه Death Wish در مدل های متفاوت که شامل قهوه فوری، نسپرسو، دانه قهوه، قهوه آسیاب شده و… است.

تبلیغات جالب قهوه آرزوی مرگ

سریال وایکنیگ و قهوه آرزوی مرگ

 

برای خرید انواع قهوه برند به فروشگاه پیمان سنتر مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

ریشه انواع قهوه

داستان کشف قهوه ترک

 

برچسب‌ها :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: کپی غیر فعال می باشد برای استفاده از مطالب در آرشیو ذخیره کنید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x